kabus gibi479

Rüya Detayı

merhbalar, Rüyalara çok inanan biri değilim ancak bu kez ilginç geldiği için merak ettim bi anlamı olabilir mi diye.. rüyamda akşam saatleri 8-9 gibi şehir merkezi gibi bir yerdeyiz. Tanıdık bir şehir değil. Hava kış gibi ama çok soğuk değil,yerler kuru. tam hatırlayamıyorum ama kafe gibi bi yerde bişeyler yiyoruz sanırım. Sonra sokak gibi bir yerdeyiz, yanımda babam var, bana ben burda kalıcam sen git diyo. Olur mu diyorum arabanın anahtarını uzatıyorum burda sabaha kadar nasıl kalırsın filan diyorum ama beni dinlemiyor. Sabaha bişey kalmadı filan diyip beni gönderiyo. Sonra ben arabayla bi yere gidiyorum ama geri dönüş yolumu nasıl bulurum diye de yolda bazı işaretler belirliyorum kendimce. Bi yokuş gibi bi yere geliyorum orda arabayı bırakıp motosiklete biniyorum.Bi süre sonra taksimde nevizadeye benzer dar kalabalık bi sokaktayım. Siyah montlu 25 yaşlarında biri gelip bana bıçakla saldırıyo, elini tutuyorum biraz ayakta boğuşuyoruz sonra bu bıçağı bacağıma ve karnıma saplıyo. Sonra bi kadın polis geliyo iyimisiniz filan, bana yardım ediyo. Yarama bakıyoruz, kazağım pantolonum delinmiş ama hiç kan gözükmüyo. Sonra bu kadın polis beni hastaneye götürmek istiyo. Arabasına biniyorum, Yolda giderken benim gelirken kafamda işaretlediğim yola geldiğimiz anda yolda çok kar olduğunu görüyorum. Gelirken kuruydu nasıl bu kadar kar olur diyorum. Ama bu hızımızı etkilemiyo.Araba gayet hızlı bi şekilde ilerlemeye devam ediyo.Sonrasını hatırlamıyorum. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

Bu rüya toplam 2 adet oy alarak. Toplam 4 puan almıştır.



Rüya Tabiri

Rüyanız sağlığınızla ilgili problemler yaşayabileceğiniz bir döneme girebileceğinize , hayatınızdaki olumlu değişikliklere ve birbirinize karşılıklı destek olacağınız arkadaşlarınıza yorulabilir.

Sizin Yorumlarınız

* Yorum Yapmak için Lütfen Giriş Yapınız !